Katalogový prodej = prodej na základě výběru z katalogu
JE TO TAK JEDNODUCHÉ ... také Vám chodí do schránky různé letáky a katalogy? Možná, že se Vám něco zalíbí a objednáte si. A víte kdo má zisk? Firma, která Vám doručila katalog nebo leták... V případě katalogového prodeje a vlastního doporučení máte zisk Vy ;-) |
- Katalogový prodej je velmi rozšířený způsob (při)výdělku z domova a možnosti si tak ve svém volném čase přilepšit k rodinnému rozpočtu.
- Katalogový prodej je možnost výdělku z kabelky ;-)
- Je to VĚRNOSTNÍ SYSTÉM pro stálé zákazníky, ale i distributory, kteří si chtějí přivydělat dalším prodejem na základě doporučení a katalogu.
- Katalogový prodej však není závislý od množství vámi prodaného zboží, stačí nakupovat výhodně pouze pro sebe a svou rodinu.
Zboží, které nakupujete, získáváte s velkými slevami, které se dají proměnit ve Váš zisk. Katalog můžete ukázat lidem ve vašem okolí, a nabídnout jim, že si mohou objednat také zboží, které vy osobně používáte. Vy objednané zboží získáte se slevou, ale lidé ve vašem okolí si ho od Vás objednali za katalogovou cenu, která je vyšší. Rozdíl tedy tvoří Váš okamžitý zisk.
Postupem času si určitě si vytvoříte okruh stálých zákazníků, kteří od Vás budou rádi nakupovat a tak se vaše zisky budou postupem času zvětšovat, nejenom proto, že budou přibývat zákazníci, ale také proto, že budete získávat větší slevy a tím i větší provize. Není to však podmínkou, můžete nakupovat pouze pro sebe a lidi ve vašem okolí a přesto si dokážete přivydělat několik tisícovek, které zlepší Váš rodinný rozpočet.

Kdo může využít katalogový prodej?
KAŽDÝ - jednotlivci, drobní podnikatelé, prodejci, kteří sortiment využívají ve svých provozovnách nebo si chtějí o ně rozšířit nabídkový sortiment ze široké kategorie produktů pro své stálé klienty či zákazníky.(
Kupujete výrobky se slevou, bez ohledu na velikost objednávky. Objednávat můžete jak často chcete. Ušetříte tedy na běžných nákupech značnou část nákladů.
Záleží čistě na Vás, zda budete chtít využít možnost být pouze registrovaným zákazníkem či zákazníkem - prodejcem. V obou případech nakupujete automaticky za cenu nákupní, která je oproti ceně katalogové s marží. Rozdíl mezi nákupní a katalogovou cenou je Vaším výdělkem.
Stejně jako vy - spousta jiných lidí, maminek, studentů, i mužů...hledá , kde zakoupit výhodně , nebo hledá nějaký přivýdělek , kterým by si přilepšili do rodinného rozpočtu.
Otázka pro Vás?...
Může být něco snažší, než doporučit produkty které sami užíváte a se kterými jste spokojeni? Vzhledem k tomu, že tuto činnost vykonává téměř každý úplně zadarmo, je právě doporučení tím nejlepším řešením na kterém je možné vydělávat.
Můžete si svou spokojenost nechat jen pro sebe a výrobky a slevy užívat, ale můžete se o zkušenosti s nimi podělit s ostatními.
Vlastní zkušenost je a vždy bude tím nejlepším doporučením.
pokud Vás ČLÁNEK oslovil, děkuji za LIKE
Můj příběh - (Ne)vědomí vlastní prosperity ... číst více